32489 การตลาดร่วมสมัยและการตลาดดิจิทัล |
Contemporary Marketing and Digital Marketing |
ที่ |
ชื่อเรื่อง/ผู้แต่ง |
ปีพิมพ์ |
Check Status |
1 |
ยิง ADS แบบมืออาชีพกระชากยอดขายใน TikTok / น.สพ.ธีรพงษ์ เศรษฐิวัฒน์.
|
2566 |
|
2 |
Digital marketing 8th edition concept, Case & Tools (2022) / ณัฐพล ใยไพโรจน์.
|
2565 |
|
3 |
เคล็ดลับที่ร้านขายดีใน Lazada & Shopee ไม่อยากบอก / ผู้เขียน, ชวพล ฟ้าอำนวยผล.
|
2565 |
|
4 |
นิลมังกร : แบรนด์นวัตกรรมไทย / สำนักงานนวัตกรรมแห่งชาติ (องค์การมหาชน).
|
2564 |
|
5 |
การบริหารการตลาด : เทคโนโลยีการตลาด = Marketing management : marketing technology / รศ.ดร.สุดาพร กุณฑลบุตร.
|
2563 |
|
6 |
รายงานวิจัยเรื่องแนวทางการตลาดดิจิทัลของธุรกิจเภสัชภัณฑ์ในประเทศไทยภายใต้ความขัดแย้งระหว่างพฤติกรรมการค้นหาข้อมูล โอกาสทางการค้า และการควบคุมจริยธรรมการตลาด / โดย ผู้ช่วยศาสตราจารย์ เภสัชกรหญิง ดร.อโณทัย งามวิชัยกิจ.
|
2563 |
|
7 |
UBER กลยุทธ์ครองโลก = Wild ride : inside Uber's quest for world domination / อดัม ลาชินสกี, เขียน ; รัชยา เรืองศรี, แปล.
|
2562 |
|
8 |
ขายดีเพราะ Live สด : ขายสินค้าออนไลน์ / "เปรี้ยง" ภัทรกร รุ่งเรือง.
|
2561 |
|
9 |
โซเชียลมีเดียเพื่อการบริหารธุรกิจ / ปีเตอร์ รักธรรม
|
2558 |
|
10 |
Advertising account planning : new strategies in the digital landscape / Carol J. Pardun, University of South Carolina, Beth E. Barnes, University of Kentucky, Sheri J. Broyles, University of North Texas.
|
2020 |
|
11 |
Media selling : digital, television, audio, print and cross-platform / Charles Warner, William A. Lederer, Brian Moroz.
|
2020 |
|
12 |
AI for marketing and product innovation : powerful new tools for predicting trends, connecting with customers, and closing sales / Dr. A.K. Pradeep, Andrew Appel, Stan Sthanunathan.
|
2019 |
|
13 |
Contemporary issues in marketing : principles and practice / edited by Ayantunji Gbadamosi.
|
2019 |
|
14 |
Digital marketing / Dave Chaffey, Fiona Ellis-Chadwick.
|
2019 |
|
15 |
Digital marketing : strategic planning & integration / Annmarie Hanlon.
|
2019 |
|
16 |
E-marketing / Raymond Frost, Alexa K. Fox, Judy Strauss.
|
2019 |
|
17 |
Practical guide to comparative advertising : dare to compare / Ruth M. Corbin, Chair, CorbinPartners Inc.,
|
2019 |
|
18 |
Digital analytics for marketing / Marshall Sponder and Gohar F. Khan.
|
2018 |
|
19 |
Digital marketing : a practical approach / Alan Charlesworth.
|
2018 |
|
20 |
How to build an online business : Australia's top digital disruptors reveal their secrets for launching and growing an online business / Bernadette Schwerdt.
|
2018 |
|
21 |
Social media marketing / Tracy L Tuten & Michael R Solomon.
|
2018 |
|
22 |
Social media marketing : theories & applications / Stephen Dahl.
|
2018 |
|
23 |
Social media strategy : marketing and advertising in the consumer revolution / Contributors, Paolo Popoli [and others].
|
2018 |
|
24 |
Digital advertising : theory and research / edited by Shelly Rodgers, Esther Thorson.
|
2017 |
|
25 |
Digital and social media marketing : a results-driven approach / edited by Aleksej Heinze, Gordon Fletcher, Tahir Rashid and Ana Cruz.
|
2017 |
|