32475 การตลาดระหว่างประเทศและการตลาดโลก |
International and Global Marketing |
ที่ |
ชื่อเรื่อง/ผู้แต่ง |
ปีพิมพ์ |
Check Status |
1 |
การตลาดระหว่างประเทศ / ภูษณิศา เตชเถกิง.
|
2556 |
|
2 |
The secret : 9 ความลับแห่งอาเซียน / กองบรรณาธิการ SME Thailand.
|
2555 |
|
3 |
การตลาดระดับโลก / นันทสารี สุขโต.
|
2555 |
|
4 |
การสื่อสารการตลาดระหว่างประเทศเบื้องต้น = Introduction to international marketing communication / โดย วรวรรณ องค์ครุฑรักษา.
|
2553 |
|
5 |
การตลาดระหว่างประเทศ = International marketing / เชาว์ โรจนแสง.
|
2552 |
|
6 |
รายงานวิจัยฉบับสมบูรณ์โครงการศึกษาศักยภาพและโอกาสของสินค้าส่งออกไทย ในตลาดกลุ่มอนุภูมิภาคแม่น้ำโขง ปีที่ 2 = The study about potential and opportuniti
|
2551 |
|
7 |
การตลาดระหว่างประเทศ / ศศิวิมล สุขบท.
|
2549 |
|
8 |
การตลาดระหว่างประเทศ = International marketing / อัควรรณ์ แสงวิภาค.
|
2547 |
|
9 |
สถิติการค้าระหว่างประเทศของไทย ปี 25-- [electronic resource] = Foreign trade statistics of Thailand, 20-- / สำนักงานปลัดกระทรวงพาณิชย์.
|
25- - |
|
10 |
สถิติการค้าระหว่างประเทศของไทย ปี 25-- = Foreign trade statistics of Thailand, 20-- / สำนักงานปลัดกระทรวงพาณิชย์.
|
25- - |
|
11 |
International marketing / Daniel W. Baack, Barbara Czarnecka & Donald Baack.
|
2019 |
|
12 |
International marketing : strategy development and implementation / Carl Arthur Solberg.
|
2018 |
|
13 |
Green Trade and Fair Trade in and with the EU : process-based measures within the EU legal order / Laurens Ankersmit.
|
2017 |
|
14 |
International marketing / Philip R. Cateora, Mary C. Gilly, John L. Graham, R. Bruce Money.
|
2016 |
|
15 |
Global marketing research / V. Kumar, Regents Professor, Georgia State University.
|
2015 |
|
16 |
Entrepreneurial marketing : global perspectives / edited by Zubin Sethna, Rosalind Jones, Paul Harrigan.
|
2013 |
|
17 |
Global marketing / Kate Gillespie, H. David Hennessey.
|
2011 |
|
18 |
The SAGE handbook of international marketing / edited by Masaaki Kotabe and Kristiaan Helsen.
|
2009 |
|
19 |
Wealth, welfare and the global free market : a social audit of capitalist economics / Ibrahim Ozer Ertuna.
|
2009 |
|
20 |
Basic marketing : a global-managerial approach / Joseph P. Cannon, William D. Perreault, Jr., E. Jerome McCarthy.
|
2008 |
|
21 |
Global marketing / Warren J. Keegan, Mark C. Green.
|
2008 |
|
22 |
Global marketing management / Masaaki Kotabe, Kristiaan Helsen.
|
2008 |
|
23 |
Small firms, global markets : competitive challenges in the new economy / edited by Jerry Haar and Jorg Meyer-Stamer.
|
2008 |
|
24 |
The global brand : how to create and develop lasting brand value in the world market / Nigel Hollis.
|
2008 |
|
25 |
International marketing / Michael R. Czinkota, Ilkka A. Ronkainen.
|
2007 |
|