32337 การจัดการการตลาดเพื่อการท่องเที่ยวและการโรงแรม |
Marketing Management for Tourism and Hotel |
ที่ |
ชื่อเรื่อง/ผู้แต่ง |
ปีพิมพ์ |
Check Status |
1 |
การจัดการภาพลักษณ์แหล่งท่องเที่ยว : แนวคิดและการประยุกต์กับการวิจัย / โดย รองศาสตราจารย์ ดร. วุฒิชาติ สุนทรสมัย.
|
2564 |
|
2 |
การวิจัยเชิงคุณภาพ ทางการท่องเที่ยว : แนวคิดและวิธีวิจัย = Qualitative research in tourism : concepts and methods / ผู้ช่วยศาสตราจารย์ ดร.สุภาภรณ์ ประสงค์ทัน.
|
2563 |
|
3 |
รายงานวิจัยฉบับสมบูรณ์เรื่องนวัตกรรมทางการตลาดของผู้ประกอบการธุรกิจถนนคนเดินเพื่อการยอมรับของนักท่องเที่ยวชาวต่างชาติและชาวไทย : กรณีศึกษาจังหวัดเชียงใหม่ และภูเก็ต / โดย ดร.ไพบูลย์ อาชารุ่งโรจน์, มหาวิทยาลัยศรีนครินทรวิโรฒ, รองศาสตราจารย์ศิริวรรณ เสรีรัต
|
2557 |
|
4 |
การจัดการด้านการตลาดอุตสาหกรรมการท่องเที่ยว = Marketing management for tourism industry / บุญเลิศ จิตตั้งวัฒนา.
|
2555 |
|
5 |
โครงการการศึกษากิจกรรมการตลาด การท่องเที่ยวของภาคเอกชน / ไว จามรมาน ... [และคนอื่น ๆ].
|
2536 |
|
6 |
แผนการตลาดท่องเที่ยว ปี 25-- / การท่องเที่ยวแห่งประเทศไทย.
|
25- - |
|
7 |
Consumer behaviour in hospitality and tourism / Edited by Saurabh Kumar Dixit, Kuan-Huei Lee, and Poh Theng Loo.
|
2022 |
|
8 |
Revenue management for the hospitality industry / David K. Hayes, Joshua D. Hayes, Peggy A. Hayes.
|
2022 |
|
9 |
Cross-cultural aspects of tourism and hospitality : a services marketing and management perspective / Erdogan Koc.
|
2021 |
|
10 |
Marketing for sustainable tourism / Special issue editors, Umberto Martini, Federica Buffa.
|
2020 |
|
11 |
The economics of recreation, leisure and tourism / John Tribe.
|
2020 |
|
12 |
The economics of recreation, leisure and tourism / John Tribe.
|
2020 |
|
13 |
Employer branding for the hospitality and tourism industry: finding and keeping talent / Sjoerd Gehrels, Stenden Hotel Management School, The Netherlands.
|
2019 |
|
14 |
Marketing for tourism and hospitality : collaboration, technology and experiences / Alan Fyall, Patrick Legohérel, Isabelle Frochot and Youcheng Wang.
|
2019 |
|
15 |
Sustainable customer experience design : co-creating experiences in events, tourism and hospitality / Bert Smit and Frans Melissen.
|
2018 |
|
16 |
Tourism : the business of hospitality and travel / Roy A. Cook, Fort Lewis College, Professor Emeritus, Cathy H. C. Hsu, The Hong Kong Polytechnic University Professor, Lorraine L. Taylor, Fort Lewis College, Assistant Professor.
|
2018 |
|
17 |
Tourism and religion : issues and implications / edited by Richard Butler and Wantanee Suntikul.
|
2018 |
|
18 |
Tourism and religion : issues and implications / edited by Richard Butler and Wantanee Suntikul.
|
2018 |
|
19 |
Tourism marketing for small business / Steven Pike.
|
2018 |
|
20 |
Travel marketing, tourism economics and the airline product : an introduction to theory and practice/ Mark Anthony Camilleri.
|
2018 |
|
21 |
Hospitality marketing and consumer behavior : creating memorable experiences / edited by Vinnie Jauhari, PhD.
|
2017 |
|
22 |
Marketing for tourism, hospitality & events : a global & digital approach / Simon Hudson and Louise Hudson.
|
2017 |
|
23 |
Rural tourism and enterprise : management, marketing and sustainability / edited by Ade Oriade and Peter Robinson.
|
2017 |
|
24 |
Tourism marketing for cities and towns : using social media and branding to attract tourists / Bonita Kolb.
|
2017 |
|
25 |
Social media marketing in tourism and hospitality / Roberta Minazzi.
|
2015 |
|