32334 ระบบสารสนเทศและการวิจัยการตลาด / ระบบสารสนเทศทางการตลาดและการวิจัยการตลาด และการศึกษาความเป็นไปได้ |
Information System and Marketing Research / Marketing Information System and Marketing Research and Feasibility Study |
ที่ |
ชื่อเรื่อง/ผู้แต่ง |
ปีพิมพ์ |
Check Status |
1 |
วิจัยการตลาด : วิจัยง่าย วิเคราะห์เร็ว ทำได้ด้วยตัวเอง / โดย อโณทัย งามวิชัยกิจ.
|
2559 |
|
2 |
การวิจัยการตลาด = Marketing Research / เขียน, Donald R. Cooper, Pamela S. Schindler ; แปลและเรียบเรียง, เอกชัย อภิศักดิ์กุล, กิตติพันธ์ คงสวัสดิ์เกียร
|
2555 |
|
3 |
การพยากรณ์การขาย = Sales forecasting / นิภา นิรุตติกุล.
|
2554 |
|
4 |
การวิจัยตลาด = Marketing research / สรชัย พิศาลบุตร.
|
2553 |
|
5 |
การวิจัยการตลาดและระบบสารสนเทศทางการตลาด / โดย วุฒิชาติ สุนทรสมัย.
|
2552 |
|
6 |
การวิจัยการตลาด = Marketing research / กุณฑลี รื่นรมย์.
|
2551 |
|
7 |
การวิจัยการตลาด = Marketing research / เขียน, Donald R. Cooper และ Pamela S. Schindler ; แปลและเรียบเรียง, เอกชัย อภิศักดิ์กุล และจตุพร เลิศล้ำ.
|
2550 |
|
8 |
คู่มือการทำวิจัยตลาดเชิงปฏิบัติ / สรชัย พิศาลบุตร.
|
2550 |
|
9 |
การวิจัยการตลาด = Marketing research / ศิริวรรณ เสรีรัตน์ ... [และคนอื่น ๆ].
|
2549 |
|
10 |
Marketing research : planning, process, practice / Riccardo Benzo ; Marwa G. Mohsen ; Chahid Fourali.
|
2018 |
|
11 |
Consumer psychology in a social media world / edited by Claudiu V. Dimofte, Curtis P. Haugtvedt, and Richard F. Yalch.
|
2016 |
|
12 |
The handbook of brand management scales / Lia Zarantonello and V�ronique Pauwels-Delassus.
|
2016 |
|
13 |
Global marketing research / V. Kumar, Regents Professor, Georgia State University.
|
2015 |
|
14 |
Essentials of marketing research : putting research into practice / Kenneth E. Clow, Karen E. James.
|
2014 |
|
15 |
Social media intelligence / Wendy W. Moe, University of Maryland, College Park, David A. Schweidel, Emory University, Atlanta, Georgia.
|
2014 |
|
16 |
Consumer behaviour / Jim Blythe.
|
2013 |
|
17 |
Consumer behaviour : applications in marketing / Robert East, Malcolm Wright, and Marc Vanhuele.
|
2013 |
|
18 |
Essentials of marketing research / Joseph F. Hair, Jr., ... [et al.].
|
2013 |
|
19 |
Marketing research / David A. Aaker ... [and others]
|
2013 |
|
20 |
Marketing research / David A. Aaker ... [et al.].
|
2013 |
|
21 |
Modern marketing research : concepts, methods, and cases / Fred M. Feinberg, Thomas C. Kinnear, James R. Taylor.
|
2013 |
|
22 |
Qualitative consumer & marketing research / Russell Belk, Eileen Fischer and Robert V. Kozinets.
|
2013 |
|
23 |
Brandwashed : tricks companies use to manipulate our minds and persuade us to buy / Martin Lindstrom.
|
2012 |
|
24 |
Consumer behavior / Roger D Blackwell, Paul W Miniard, James F Engel.
|
2012 |
|
25 |
The market research toolbox : a concise guide for beginners / Edward F. McQuarrie.
|
2012 |
|